21 października 2021

Jak korzystać z dwóch dostaw w tygodniu?

Obecnie w Panelu Klienta brakuje jeszcze funkcjonalności, by móc korzystać z dostaw dwa razy w tygodniu, a jednocześnie w trosce o utrzymanie jakości i świeżości produktów maksymalna ilość zestawów jaką można zamówić na jedno zamówienie to 4 posiłki. Jednak otrzymujemy od części z Was wiadomości, że brakuje Wam pomysłów na obiady na pozostałe dni tygodnia.

Dlatego, aby wyjść Waszym oczekiwaniom naprzeciw, oferujemy Wam możliwość złożenia drugiego zamówienia na ten sam tydzień.

 

By złożyć zamówienie na drugą dostawę, napisz do nas maila lub skontaktuj się przez FB lub Instagram i wskaż, które przepisy chcesz otrzymać oraz załącz mail Twojego konta w naszym serwisie (chyba, że zmienią się Twoje dane adresowe, wtedy podaj również nowy adres). W odpowiedzi otrzymasz numer konta oraz kwotę do opłacenia przelewem. Pamiętaj, że zamówienia na czwartek przyjmujemy do końca niedzieli i do tego czasu też wyślij swoje zamówienie (opłacić je możesz już w tygodniu). Zebrane punkty ręcznie dopiszemy do Twojego konta.

W międzyczasie będziemy pracować nad ułatwieniem korzystania z dwóch dostaw tak, by mieć możliwość zamówienia obiadów na wszystkie dni tygodnia bezpośrednio w Panelu oraz zacieśnienia współpracy z dostawami, by na jedno zamówienie móc zamówić więcej posiłków i by składniki bez problemu zachowały świeżość w kolejnych dniach.

W razie dodatkowych pytań napisz do nas na kontakt@fullspoon.pl lub poprzez FB lub Instagram.

Tematy, które mogę Cię zainteresować