Obiadowa wege sałatka z pieczoną w wędzonej papryce cieciorką z awokado, prażoną cebulką, pomidorkami, komosą ryżową, jogurtowo-koperkowym sosem i sałatą lodową

25 min

Wege

Łatwy

25 min

Danie, które zaskoczy Cię swoim lekkim charakterem i garścią chrupiących dodatków! Znajdziesz tu upieczoną, do złudzenia przypominającą małe, uprażone orzeszki, cieciorkę w wędzonej papryce w połączeniu z chrupiącą lodową sałatą, sycącym awokado oraz kolorowymi dodatkami. Całość połączona koperkowym sosem z chrupiącą prażoną cebulką tworzy zgrane danie, które w mig zniknie z Twojego talerza.

Krok po kroku:

  1. Cieciorkę odsącz, opłucz, osusz ręcznikiem papierowym, połącz z olejem i wędzoną papryką i piecz ok. 20-25 minut.
  2. Komosę ryżową ugotuj.
  3. Posiekaj sałatę lodową, pomidorki, ogórka, awokado i koperek.
  4. Podawaj obsypując kukurydzą, prażoną cebulką i polewając z wierzchu przygotowanym koperkowym sosem.

Szczegółowy przepis otrzymasz w zamówionym zestawie.

Alergeny: mleko, gluten, gorczyca, jaja.

Przyprawy mogą zawierać: gorczyca, seler, sezam, zboża zawierające gluten, orzechy ziemne i inne orzechy, soja, dwutlenek siarki, laktoza, jaja



W zestawie znajdziesz
Zestaw

2-os

Rodzinny


Cieciorka konserwowa

Kukurydza konserwowa

Komosa ryżowa

Awokado

Pomidorki

Sałata lodowa

Ogórek

Cebulka prażona

Baza do sosu koperkowego

Koperek

Papryka wędzona



Wartości odżywcze w porcji

Wartość energetyczna [kcal]

Tłuszcze [g]

Węglowodany [g]

Białko [g]

Waga jednej porcji to ok. 450g

Wymagane sprzęty

Piekarnik
Papier do pieczenia
Garnek

Potrzebujesz

Olej
Sól i pieprz