Indyjski wege gulasz z cieciorki i bakłażana z aromatyczną pastą, jogurtem i kolendrą

30 min

Wege

Łatwy

30 min

Intensywny w smaku i gęsty w swojej teksturze warzywny gulasz to idealna jesienna inspiracja na bezmięsny obiad. Znajdziesz tu aromatyczną indyjską pastę pełną autentycznych przypraw, a także sycące połączenie cieciorki i bakłażana w pomidorowym sosie. Wraz z sypkim ryżem oraz dodatkiem odświeżającej kolendry z jogurtem stworzą smaczny obiadowy balans, do którego chętnie powrócisz.

Krok po kroku:

  1. Ugotuj ryż.
  2. Usmaż cebulę wraz z czosnkiem, a następnie dodaj ćwiartki bakłażana z cieciorką i pastą Tikka Masala. Dodaj pomidory w puszce i duś przez 12-15 minut.
  3. Podawaj z ryżem, świeżą kolendrą i kleksem jogurtu, gdy sos zgęstnieje.

Szczegółowy przepis otrzymasz w zamówionym zestawie.

Alergeny: mleko, gorczyca.

Przyprawy mogą zawierać: gorczyca, seler, sezam, zboża zawierające gluten, orzechy ziemne i inne orzechy, soja, dwutlenek siarki, laktoza, jaja



W zestawie znajdziesz
Zestaw

2-os

Rodzinny


Ryż basmati

Cieciorka

Pomidory w puszce

Bakłażan

Cebula

Jogurt naturalny

Pasta Tikka Masala

Świeża kolendra



Wartości odżywcze w porcji

Wartość energetyczna [kcal]

742

Tłuszcze [g]

13

Węglowodany [g]

124

Białko [g]

25

Waga jednej porcji to ok. 450g

Wymagane sprzęty

Duża patelnia z przykrywką
Garnek na ryż

Potrzebujesz

Olej
Sól i pieprz